Автодім Атлант у Києві | офіційні дилери Volkswagen Новини

Шукаєте автомобіль своєї мрії від Volkswagen? Тоді ви потрапили в потрібне місце - офіційний дилерський центр Volkswagen. Оберіть собі новий автомобіль серед доступних на нашому онлайн-складі або сконфігуруйте потрібну модель.

  1. Новини
  2. 50 років моделі Golf!
01.04.2024
Новини від Volkswagen

50 років моделі Golf!

Світовий бестселер святкує своє 50-річчя. Про історію та досягнення моделі за ці роки.

50-річчя Volkswagen Golf

Номер 1 в Європі: Golf є найуспішнішим Volkswagen і найбільш продаваним європейським автомобілем з часів винайдення автомобіля!


Image

Історії створення: Джорджетто Джуджаро та Golf I

Курт Лотц, тодішній член правління Volkswagen, відвідав Туринський автосалон у 1969 році разом із колегами з правління та італійським генеральним імпортером Volkswagen. Делегація дуже уважно оглянула те, що було на виставці, а потім склала список із 6 автомобілів, які їм найбільше сподобалися. Всі авто були від різних виробників, але спроектував 4 з цих 6 - дизайнер Джорджетто Джуджаро, який працював на той час в Italdesign. Так почалася велика історія співпраці бренда Volkswagen та меєстро дизайна.

29 березня, рівно 50 років тому, Volkswagen розпочав серійне виробництво Golf у Вольфсбурзі. Того березневого дня ніхто не здогадувався, що цей компактний автомобіль – наступник легендарного Beetle – стане найуспішнішим Volkswagen і найбільш продаваним європейським автомобілем усіх часів.

Він відображав дух часу, дав назву власному класу автомобілів і супроводжував покоління людей у ​​всьому світі. На сьогодні випущено вже більше ніж 37 000 0000 одиниць. Чисто математично це означає, що протягом останніх 50 років понад 2000 людей у ​​всьому світі щодня вирішували купити новий Golf.

Тож, багато років тому Джорджетто Джуджаро хотів створити нову популярну модель, а створив справжню легенду автосвіту!

Досягення GolF:

  • Номер 1 в Європі: Golf є найуспішнішим Volkswagen і найбільш продаваним європейським автомобілем
  • Наразі випущено 37 млн одиниць: щодня протягом останніх 50 років більше 2000 людей у ​​всьому світі обирали новий Golf
  • Безлічь робочих місць: 20 мільйонів усіх автомобілів Golf, виготовлених на даний момент, було вироблено на заводі у Вольфсбурзі. Протягом багатьох років у восьми країнах світу було випущено вісім поколінь Golf
  • Забезпечення шляху в майбутнє: важливе технологічне оновлення до ювілею, яке включає, наприклад, голосове керування ChatGPT зі штучним інтелектом
  • Засновник класу: саме модель Golf вважають засновником цілого класу автомобілів "гольф-клас"

Golf I 1974–1983. Відображення прогресу.

Image

Як і всі наступні покоління Golf, перше покоління також було відображенням найсучаснішого технічного прогресу та сучасних автомобільних тенденцій. І це стосується не лише генеального для того часу використання простору, а й переднього приводу автомобіля.

З першим Golf GTI (1976) Volkswagen розпочав динамічний розвиток компактного класу. Golf D (1976) і пізніше Golf GTD (1982) забезпечили прорив дизеля в компактному сегменті. У 1979 році Volkswagen випустив Golf Cabriolet, який певний час був найпродаванішим кабріолетом у світі. Це був ковток свіжого повітря для цього класу автомобілів, який зараз відомий, як клас Golf.

Загалом до 1983 року на всіх континентах було продано 6,9 млн одиниць першого покоління Golf, включаючи всі похідні. Таким чином Golf I довів, що є гідним наступником Beetle.

Golf II 1983–1991. ВІХА.

Image

З аеродинамічними вдосконаленнями, значно більшим салоном і економічнішими двигунами Golf увійшов в своє друге покоління в 1983 році. Модифіковане шасі вразило ще більшим комфортом підвіски, при цьому меншим рівнем шуму, а оздоблення автомобіля встановлювало нові стандарти.

Крім того, протягом модельного циклу було додано каталітичний нейтралізатор, керований лямбда-зонд, ABS, гідропідсилювач керма і повний привод. Попри всі зміни, Golf залишився впізнаваним, що стало ключовим фактором успіху оновленої моделі. Друге покоління Golf також було доступне як кабріолет і седан (Jetta).

Сьогоднішній головний дизайнер Volkswagen Андреас Міндт підсумовує найважливіший момент в історії Golf: «Це був перехід від Golf I до Golf II. Тодішній головний дизайнер Volkswagen Герберт Шефер зробив усе правильно. Він модернізував другий Golf, але зберіг ДНК першого покоління. Цей міст надзвичайно важливий для історії Golf».

Створено для ралі: з повним приводом та спіральним нагнітачем Golf II Rallye G60 викликав справжній переполох на ралі з березня 1989 року

Загальний обсяг виробництва: 6,3 млн автомобілів.

Golf III 1991–1997. Безпека перш за все.

Image

Все ще чітко впізнаваний, не зважаючи на зміни відносно другого покоління, новий Golf III досяг зрілого розвитку.

Це була перша модель лінійки бренду, доступна з передніми подушками безпеки з 1992 року, а великий прогрес у сфері дизайну кузова призвів до значних покращень його характеристик при зіткненні.

Golf III пропонував також численні варіанти двигунів, включаючи ультракомпактний шестициліндровий (VR6), перший у гольф-класі та перший турбодизель із прямим уприскуванням.

Крім того, Golf III був вперше представлений як універсал. Універсал вперше з’явився в 1993 як похідна від Golf III і з тих пір поєднує усі переваги бестселера з його вражаючою місткістю.

Загальний випуск: 4,8 млн автомобілів

Golf IV 1997–2003. Ікона стилю.

Image

Коли презентували четверте покоління, стало зрозуміло, що Golf став транспортним засобом "преміум-класу". Завдяки своїй видатній якості він виділявся серед усіх конкурентів. Інтер'єр вразив високою якістю, яка встановлювала нові стандарти у класі. Навіть зараз Golf IV експерти все ще вважають іконою стилю.

Крім того, в лінійці був присутній універсал і модифікований кабріолет, а також під назвою Bora седан і універсал.

У 2002 році був запущений Golf IV R32, найспортивніший Golf свого часу: 3,2-літровий VR6 двигун, 177 кВт (241 к.с.), 247 км/год максимальна швидкість і повний привод 4MOTION в стандартній комплектації – культовий автомобіль до нашого часу. До того ж, це був перший Volkswagen, який отримав коробку передач з прямим перемиканням передач (DSG).

Загальний випуск: 4,9 млн автомобілів

Golf V 2003-2008. Скасовано обмеження на класи.

Image

Завдяки високому рівню комфорту, динаміки і, перш за все, якості, п'яте покоління Golf залишило позаду багатьох своїх конкурентів у середньому класі. Шасі піддалося значній модифікації, крім того була використана нова чотириважільна вісь в задній частині. Корпус, зварений лазером, також встановив нові стандарти: жорсткість на кручення була збільшена на 35% у порівнянні до попередника.

До восьми захисних подушок безпеки, 7-ступінчаста DSG, біксенонові фари та технологія TSI були вперше використані для п'ятого покоління, а на додачу Golf GT був оснащений першим в світі твінчарджером з турбонаддувом і наддувом.

Golf Plus також дебютував у п’ятому поколінні. Не меньшої популярності здобули і новий Golf Variant, і нова версія Jetta.

Загальний обсяг виробництва: 3,4 млн автомобілів

Golf VI 2008-2012. Високотехнологічний компактний клас.

Image

«Новий якісний досвід» — під таким гаслом відбувся дебют шостого покоління.

В інтер'єрі клієнти побачили значні зміни. Оздоблення, дизайн та комфорт, все це, здавалося, прийшло з вищого класу. Теж саме стосувалося і безпеки та систем допомоги водія, де Golf VI дотримувався девізу «Безпека перш за все», зробивши великий стрибок вперед.

Зварений лазером кузов вирізнявся жорсткістю та стабільністю, завдяки чому він набрав максимум 5 зірок з відзнакою в краш-тесті Euro NCAP. Нові технології, такі як Light Assist (вдосконалений контроль дальнього світла), Park Assist, Hill Start Assist і адаптивне керування шасі (DCC), зробили в 2009 модель «Всесвітнім автомобілем року» і одним із найдосконаліших компактних автомобілів свого часу.

Влітку 2011 року повернувся Cabriolet, а через рік вийшла перша версія GTI з відкритим верхом. Ці моделі доповнили модельний ряд Golf Plus і Golf Variant.

Загальний обсяг виробництва: 3,6 млн автомобілів

Golf VII 2012-2019. Менша вага, менше споживання.

Image

Сьоме покоління виглядало впевненіше і спортивніше, ніж будь-коли. Подовжена колісна база, коротші звиси, точні лінії та зосередженість на легкій конструкції додали моделі нового динамічнішого зовнішнього вигляду. А ще через зменшену на 100 кг вагу, порівняно з його попередником, споживання палива зменшилося на 23%.

Golf VII мав вже двигун нового покоління. Спільним для всіх версій була система старт/стоп, оснащена системою рекуперації енергії. Крім того, на ринок надійшов Golf з безліччю нових систем допомоги водію, деякі з яких були вже в базовій комплектації.

У 2014 році Golf електрифікував компактний клас: дебютували повністю електричний e-Golf і гібрид, що заряджається від мережі GTE. До речі, e-Golf став першою моделлю Volkswagen серійного виробництва з повністю електричним приводом.

Оновлені Golf Variant і Golf SV також дебютували разом із сьомим поколінням.

Загальний обсяг виробництва: 6,3 млн автомобілів

Golf VIII 2019 - наш час. Прогресивна сучасна епоха.

Volkswagen Golf 8

Восьме покоління зараз пише нову главу автомобілебудування, що має в основі принципи діджитал технологій, онлайн-зв'язку та прогресивності.

Volkswagen представив Golf VIII у жовтні 2019 року. Цифровий формат восьмого Golf відкрив новий вимір досвіду та комфорту для водія: широкий спектр стандартних систем допомоги, превентивні системи безпеки, бездротовий App-Connect, а також цифрова панель приладів (10-дюймовий дисплей) у поєднанні із мультимедійною системою Discover Pro (10-дюймовий дисплей).

Вже продано більше 1,0 млн автомобілів.

Image

Підписатися на розсилку новин

За допомогою нашої розсилки новин Ви зможете регулярно отримувати інформацію про наш автосалон та численні ексклюзивні пропозиції!

Введені дані недійсні. Будь ласка, спробуйте ще раз.

Оберіть форму звернення

На жаль, виникла проблема з реєстрацією на розсилку. Будь ласка, повторіть спробу пізніше.

Я зацікавлений в отриманні інформації від дилера.
checkbox_default
checkbox_default
checkbox_default

Дякуємо!

Ви щойно зареєструвалися на отримання розсилок.

Ви одразу отримаєте електронне повідомлення з посиланням для підтвердження. Будь ласка, перейдіть по цьому посиланню, аби завершити реєстрацію.